Direktlänk till inlägg 23 september 2008

tis

Av Veronica - 23 september 2008 15:19

hej svejs ja då sitter man här i soffan och lidder av min verk i kroppen...får gå till en läkare om det inte släpper snart...

i dag är jag ledig såå skönt sen jobbar jag två dar och sen ledig i hella fem dar yes hahahaibland kan man pricka in det riktigt bra på schemat...

just nu sitter jag och lyssnar på `get so fly´ den är jätte bra videon finns på you tube och heter

Baby Bash Ft. Frankie J - Suga How U Get So Fly

en av mina favoriter just nu....


här är sålungt och skönt lillen sitter vid james data och spelar hahaha ska börja i tid han är lika data tokig som dem andra två killarna i huset hahaha

wille är hemma och leker hos en klasskompis och james är och jobbar fortfarande...så man har tyst och lungt här hemma vilket man behöver för sen är det full fart igen....men jag sitter inte bara och latar mig utan är litte nyttig också håller på och tvättar här hemma och har plockat in disk m.m =)


i kväll efter middan ska jag ta en långpromenad hem till rose sen ska vi hem till mig och pärla litte =)) ska bli såå skönt att sträcka på benen litte och få frisk lufft jag känner i hella kroppen för att träna....funderar på att kolla om det finns några platser kvar på bugg kursen här i höör som är på torsdagar skulle vara skoj men så drar man sig litte för att gå själv....


hmm om man skulle börja med middan kanske james är hemma om 45 min....fast å andra sidan så går det fort...


min pojke har blivit såå stor tänk nu sitter man och gör läxor med honom hellt otroligt....ha en bra kväll kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica - 16 november 2009 19:03

nu säger jag hej då till denna sidan... har byt blogg så nu kan ni hita mig på www.veronicafalkerup.blogg.se i stället...kram ...

Av Veronica - 15 november 2009 18:16

1. Vad heter du: veronica 2. Ett ord på fyra bokstäver: varm 3. Flicknamn: viktoria 4. Pojknamn: viktor 5. Yrke: volontär 6. Färg: vitt 7. Klädesplagg: volang kjol 8. Mat: varma mackor 9. Sak i badrummet: vask 10. Plats/stad: värnam...

Av Veronica - 15 november 2009 18:06

ja då ska jag snar i väg och vara duktig..har vattengympa i dag =)) ska bli såå skönt har jobbat hela helgen...börjat 6 på morgonen båda dagarna... så ovan att gå upp så tidigt... i går var wille på kalas han hade haft jätte skoj... och james...

Av Veronica - 12 november 2009 15:21

gå hem tidigare i dag då jag inte mådde så bra... åkte hem och la mig och sommnade direkt sen sov jag i tre och en halv timme....vacknade kl 2..fick köra direkt och hämnta barnen... dem är lugna i dag =) mina små godingar dem är allti (för det me...

Av Veronica - 11 november 2009 12:29

i dag har jag varit och klippt mig såå skönt för jag hade fått en sån tråkig längd..gick inte att göra något med det... jag har även beställt ett spel till moa i födelsedagspresent och en film till wille i julklapp =)) dags att börja tänka och pl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<<
September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards